loading...
سینما باکس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سری جدید تریلر درخواستی 2 214 classicman
موسیقی فیلم 10 496 sami_vito
درخواست تریلر جدید 2 217 classicman
موسیقی متن فیلم 11 364 sami_vito
درخواست تریلر 1 204 classicman
عجب 1 151 classicman
درخواست تریلر 1 210 classicman
درخواست همکاری با سینما باکس 0 211 classicman
درخواست تریلر 3 231 classicman
admin بازدید : 144 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

نام :گری اولدمن

تاریخ تولد : 21 مارچ 1958

محل تواد :لندن ،انگلستان

نام تولد: لئوناردو گری اولدمن

ئوناردو گری اولدمن در 21 مارچ 1958 در نیوکراس لندن واقع در انگلستان متولد شد. پدرش جوشکار و مادرش خدمتکار بود . اما او توانست پس از زحمات بسیار بورس تحصیلی کالج درامای رزبروفورد را به دست بیاورد،جایی که با مدرک لیسانس در رشته هنرهای نمایشی در سال 1979 از آنجا فارغ التحصیل شد . او همزمان با جامعه نمایشی یانگپیل گرنویچ همکاری کرد و دهه 80 را بازی در نقش های مختلف و بسیار پشت سر گذاشت که از این میان به ازدواج پاپ اشاره کرد که به خاطرش جایزه بهترین نوآمده سال را از سوی آکادمی فرینگستام اوت دریافت نمود و همزمان مجله درامای انگلستان او را بهترین بازیگر سال 1985 لقب داد. اولین فیلم سینمایی وی در سال 1986 و در حماسه سیدونانسی شکل گرفت که در آن نقش یک ششلول بند به نام سیید را ایفا می کرد و باز هم به خاطرش جایزه بهترین بازیگر تازه وارد را از سوی موسسه استاندارد اونینگ دریافت کرد درسال 1988 به نقش هایی که جوارتون نقاش دهه شصت نامزد  دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد آکادمی فیلم و سریال انگلستان شد. او توانایی ویژه ای برای فرو رفتن در ون بتهوون در عشق ابدی (1994) نمونه خوبی برای مدعی است. اولدمن در 16 فوریه سال 97 دونیا فیورنتینو ازدواج کرد که در 13 آپریل 2001 به جدایی رسید در حالی که دو فرزند داشت پیش از آن نیز بین اکتبر 90 تا 92 همسر اوما تورمن بود. او هم چنین ازدواج اولش با لسلی مانویل که پیش از آغاز دهه نود به جدایی کشیده شد یک فرزند دارد. قد او 178 سانت است.او ایفا گر کارکتر سیریوس بلک در آثار هری پاتر می باشد 

والدینش جوشکار و پیشخدمت بودند و توانست با بردن بورس تحصیلی کالج دارامالی رزبرفورد انگلستان وارد عرضه هنر شود و همان جا مدرک کارشناسی خود را در هنرهای نمایشی گرفت که مصادف با 1979 بود او همزمان در مدرسه نمایش جوانان گرینویچ به آموزش پرداخت و در اوایا دهم 80 در چندن نمایش بازی کرد که از آن میان می توان به ازدواج پاپ اشاره کرد که جایزه بهترین نوآمده سال را از سوی موسسه فرینگ برایش به ارمغان آورد و هم چنینی از سوی نشریات با تحسین روبرو شد اولین اثر سینمایی وی یک بیوگرافی حماسی با نام سید و نانسی در سال 1986که آن هم با جایزه ای از جشنواره اویننگ استاندارد روربرو شد . در سال 1988 از سوی آکادمی انگلستان در عرضه فیلم و سریال نامزد بهترین بازیگر مرد شد که در نتیجه بازی در نقش یک مرد شصت ساله به نام جوارتون توانایی وی در تغییر فیزیکی برای نقش های متفاوت و استفاده از لهجه های گوناگون به او این اجازه را داد تا در نقش گوناگونی ایفاگر باشد و چندین کارکتر به یاد ماندنی خلق کند از جمله هارولی اسوالد در جی اف کی 91 ، لودویگ بنتهون درعشق ابدی (94) و پلیس فاسد اثر فراموش نشدنی لئون(94)

admin بازدید : 188 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

نام :پل نیومن

تاریخ تولد : 26 ژانویه 1915

محل تولد: کلیو لند اوهایو

پل نیومن ،اسطوره بازیگری هالیوود را معروف ترین بازیگر چشم آبی طول تاریخ سینما لقب داده اند. بازیگری که با مارلون براندو افسانه ای قیاسش می کنند .

نیومن با نام کامل پل لئوناردو نیومن در تاریخ 26 ژانویه در 1915 کلیولند اوهایو متولد گردید. خانواده اش مرفه بودند و پدرش تاجری موفق در زمینه فروش لوازم ورزشی بود. در دوران کودکی کمتر کسی از اعضا خانواده گمان می کرد که که پل در آینده به بزرگترین بازیگر سینما در عصر خود مبدل شود. مادرش معتقد بود که پل چهره مناسی و فیزیک دوست داشتنی ای دارد و ممکن است بتواند به عنوان مدل در آینده کاری پیدا کند. اما پدرش معتقد بود که پل می بایست تجارت خانوادگی را ادامه دهد 

پدرش ریشه ای آلمانی - یهودی داشت و مادرش یک ایرلندی کاتولیک بود . پل در دوران کودکی به فوتبال آمریکایی علاقه مند شد و مطمئن بود که در آینده یکی از قهرمانان مطرح و موفق این رشته خواهد شد . پل در دوران کودکی اش گفته است که پدرش مردی مهربان و خوش اخلاق بود که که به محض این که هر یک از پسرهایش دوران نوجوانی را سپری کردند به سن مناسبی برای اداره یک مغازه می رسیدند ،آن ها را در یکی از فروشگاههای خانوادگی فروش لوازم ورزشی به کار مشغول می کرد . اما پل آرزوهای بزرگتری در سر می پروراند و کار در یک فروشگاه را نمی توانست برایش وسوسه کننده باشد.

البته او نمی خواست به رغم میل پدرش رفتار کند ،به همین خاطر هنگامی که پدرش از او خواست که در دانشکده به رشته اقتصاد بپردازد ،پذیرفت . اما اگر چه در این رشته با جدیت به مطالعه پرداخت و به نظر دانشجوی موفقی می آمد ولی نتیجه امتحانات رضایت بخش نبود و خیلی زود همه فهمیدند که او به درد این رشته نمی خورد . البته  علت عدم موفقیت پل در رشته اقتصاد علاقه اش به فوتبال آمریکایی بود . او تقریبا تمام ساعات را به تمرین این ورزش می پرداخت و روز به روز به علاقه اش نسبت به این ورزش اضافه گردید . با آغاز جنگ جهانی پل دانشکده را رها کرد و به نیروی دریایی پیوست و به عنوان بی سیم چی  ناوگان دریایی به خدمت پرداخت. اما در سال 1946 و با پابان جنگ نیومن در کالج کانیون ثبت نام کرد و بر حسب عادت همیشگی به عضویت تیم فوتبال کالج در آمد. پل و دوستانش تیمی تشکیل دادند و برای انجام مسابقه با دیگر تیم های فوتبال آماده شدند. اما یک شب گویا مقدر بود که مسیر زندگی نیومن تغییر کند او و دوستانش بعد از بازی با یک تیم دیگر و هنگامی که آن شب جشن گرفته بودند با اعضا تیم مقابل درگیر شدند و کار به زد و خورد شدیدی کشید .حاصل کار به زندان افتادن همگی آنها و در پی اخراج شدن شان از تیم فوتبال کالج بود. نیومن پس از حادثه دست از فوتبال کشید و به مسیر تازه ای پا گذاشت . بعد از فارغ التحصیلی از کالج پل نیومن به مدرسه درام بیل رفت و یک سال در آنجا به فراگیری بازیگری پرداخت. او سپس به نیویورک رفت به آکتورز استودیو پیوست. پل تحت تعلیم استراسبرگ تئورسین بزرگ سینما قرار گرفت . استراسبرگ معتقد بود که نیومن استعداد بازیگری شگرفی دارد و می تواند به بازیگری هم اندازه مارلو براندو مبدل شود . اما بنا به نظر استراسبرگ متاسفانه پل نیومن بیش از حد زیبا بود و همین موضوع باعث می شد که بیش از آن که از استعدادش استفاده کند ،دیگران را محسور و مجذوب زیبایی ظاهریش کند.

پل برای اولین بار در سال 1953 در یک نمایش به نام پیک نیک در برادوی ظاهر شد و بعد از این نمایش بود که با کمپانی برادران وارنر قرارداد ی امضا کرد و اولین بار با فیلم جام نقره ای در سال 1954 وارد عالم هنرهفتم شد. پل نیومن آنقدر از نقش خود در این فیلم بدش آمد که به مجله ورایتی نوشت و از بینندگان با خاطر بازی بدش عذرخواهی کرد.فیلم بعدی اش کسی آن بالا مرا دوست دارد(1956) فیلم راضی کننده ای بود . او در این فیلم نقش بوکسوری به نام راکی گرازیانو را ایفا کرد و بازی اش با نقدهای مثبتی از جانب منتقدان روبه رو گردید. هالیوودی ها به این جوان چشم دوخته بودند و او را جایگزین خوبی برای مارلون براندو می دانستند که دیگر حاضر نبودند در هر فیلمی بازی کند و ضد سیستم هالیوود عمل می کرد. در آن سالها براندو شاخص ترین چهره بازیگری آمریکا و حتی جهان بود اما اصول حرفه ای خود را داشت و حاضر نبود در هر فیلمی بازی کند به همین خاطر تهیه کنندگان به دنبال چهره ای شبیه او بودند تا بتوانند جایگزین براندویش کنند . به ویژه بعد از مرگ جیمز دین در سنین جوانی خلاء چهره های جذاب در هالیوود به شدت احساس می شد دهه شصت یکه تازی نیومن بود بعد از بازی در فیلم هایی همچون جایزه (1963) هاد (1963) لوک خوش شانس (1967) و مهم تر از همه پوچ کاسیدی و سانداس کید (1969) این دهه را مبدل به دوران افسانه ای نیومن کرد. او همچنین تهه کنندگی و کارگردانی چندین فیلم سینمایی را نیز بر عهده داشته است که از آن جمله می توان به فیلم راشل راشل (1968) اشاره کرد که در آن از همسرش جوآن وود وارد در نقش اول بهره برد. از دیگر فیلم های او می توان به تاثیر اشعه گاما بر روی گلهای کاملیا اشاره کرد . فیلم راشل راشل نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم نیز گردید . پل نیومن در دهه ی هشتاد و نود بسیار کم کارشد و مهمترین فیلم او در دهه هشتاد فیلم رنگ پول بود که در کنار تام کروز بزگشتی با شکوه به پرده نقره ای تجربه کرد.

در سال 1999 نیز فیلم پیامی در بطری ساخته کوین کاستنرلز او به نمایش در آمد که چندام موفق نبود . پل نیومن هم اکنون به همراه همسرش دروست کانتیکات زندگی می کند و شرکت تولید کننده مواد غدایی اش را اداره می کند که بیش از 100 میلیون دلار در سال در آمد دارد نام این شرکت New manl  می باشد .

تنها فرزند پسر او در سال 1978 به علت استفاده بیش از حد مواد مخدر درگذشت. از همسر اول خودش دو دختر و یک پسر است که فوت کرد.و از همسر دوم خودش صاحب سه دختر به نام های ملیسا،نل و کلرا می باشد.

admin بازدید : 190 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

نام :ایوان مک گریگور

تاریخ تولد: 31 مارچ 1971

محل تولد : اسکاتلند 

 ایوان گوردون مک گریگور متولد 31 مارچ 1971 در کریف ،پرت شایر واقع در اسکاتلند در 16 سالگی زادگاهش را ترک می کند و پس از آن که آکادمی را نیمه کاره رها می کند و به گروه تئاتر ریپوتری پرت ملحق می شود . والدینش او را تشویق می کنند تا تحصیل را رها کرده و بازیگری را در کلاسهای آموزشی دنبال کند . اگر چه بعدها گفت که آن ها چندان از این مسئله راضی نبودند اما جلوی اهداف هنری اش را نگرفتند. ایوان ظرف یک سال در موسسه کرکالدی واقع در فیف درس های درام و نمایش را خواند و سپس وارد مدرسه موسیقی و نمایش گلدن هال لندن شد و سه سال در آنجا تحصیل کرد. اما به محض آن که نقش سرجوخه مک هویر را در سریال شش قسمتی برای شبکه کانالها که توسط دنیس پاتر کارگردانی می شد ، بدست آورد تحصیلاتش را دوباره نیمه کاره رها کرد. اما اولین نقش قابل توجه اش کارکتر آلکس لاو در فیلمshallow Grare سال (94) بود که توسط دنی بوئل کارگردانی شده بود. این فیلم را اندرو مک دونالد تهیه و داستانش را جان هوگ نوشته بود . دو سال بعد نقش های دیگری در Pillow book و trainsppting به دست آورد که هیچ کدانم نتوانست او را به خوبی در دید عمومی قرار دهد. اما در حال حاضر یکی از مورد تحسین واقع شده ترین بازیگر نسل جوان خود می باشد،او توانست ایفاگر نقش ابی وان کنونی در اولین سه گانه جنگهای ستاره ای باشد ،مک گریگور با طراح مجری طرح فرانسوی به نام ایو ماوراکیس ازدواج کرد که او را موقع فیلمبرداری نمایش تلویزیونی kavanagh Qc سال 94 ملاقات کرده بود . آن ها تابستان سال 95 را در فرانسه ازدواج کردند و در حال حاضر دو دختر به نام های کلارا ماتیلد و استر رز دارند.او هم چنین یک کمپانی تولید فیلم را به همراه دوستانش جان لی میلر، شون پرتوی ،جود لا و سری فراست اداره می کند که نشرال نایلون نام دارد

admin بازدید : 176 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

ام :ساموئل ال جکسون

روز تولد : 21 دسامبر

محل تولد : واشینگتن ،حومه کلمبیا در آمریکا 

ساموئل لروی جکسون پس از سالها بازی در نقش های کوچک در فیلم هایی چون ورود به آمریکا (1987) دریای عشق (1989) و رفقای خوب (1990) با ساخته ای از سیاهپوشی مطرح به نام اسپایک لی در نقش یک معتاد به مواد مخدر در فیلم تب جنگل در سال 91 مطرح شد و توانست حتی نظر منتقدین را در جشنواره کن در سال 91 به خود جلب کند . او دانش آموخته کالج مورهاوس می باشد و کارش را با تجربیات صحنه ای آغاز کرد. با اسپایک لی ابتدا در مدرسه Daze  و در سال 1988 همکاری کرد و یک سال بعد در همکاری مجدد با لی کا را درست انجام بده بازی کرد . سال 92 در آثاری چون بازی میهن پرستاه ،شن های سفید  و پریدن در محوطه استخوان را بازی کرد. و سال 93 این بخت را یافت تا نقش های مهم تری در فیلم های چون آموس و اندرو بدست بیاورد. در آن سال نقش های مکملی را هم در فیلم های پارک ژوراسیک و رومانس حقیقی را ایفا کرد. اما سرانجام این کوئینتین تارانتینو بود که با یک نقش کوتاه اما اثر گذار در قصه های عامه پسند همگان را با نام و چهره او آشنا کرد. فیلم و نقش مورد تحسین فراوانی واقع شدند و او نامزد اسکار نقش مکمل شد این موفقیت بعد ها با آثاری چون بوسه مرگ و جان سخت 3 (95)دنبال شد.

او در تریلوژی جنگهای ستارگان ایفای نقش کرده که در هر قسمت نقش او پررنگ تر و بیشتر می شد

admin بازدید : 161 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

ام :مورگان فریمن

تاریخ تولد: اول ژوین 1937

محل تولد :ممفیس، تنسی، آمریکا

نام تولد: مورگان فریمن 

بازیگر بلند قد و سیه چرده سینما با سابقه ای طولانی در نقش های مکمل و دوم توانسته به عنوان یکی از قطب های کاراکترهای فرعی در هالیوود خودش را تثبیت کند . خیلی بیش از آنکه سینما روهای حرفه ای با چهره او آشنا شوند این بچه ها بودند که او را در نقش های ایزی ریدر در مجموعه عامه پسند شبکه پی بی اس با نام شرکت برقی شناختند.پس از مدتها مدید کسب تجربه در صحنه نمایش و صفحه کوچک تلویزون فریمن  با اولین حضور خود در اثری به نام زبل خیابان گرد تماشاگران را شوکه کرد و به خاطر همین نقش نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل سال 1987 شد. پس از آن نقش های کوچکی در فیلم هایی چون بربیکر 1980 ، چشم شاهد 1981، معلمین 1984 ماری ، یک قصه حقیقی و آنطور بود اینطور شد هر دو محصول 1985 ایفا کرد. از آن پس کوشید تا به جایگاه یک ستاره واقعی سینما برسد فیلم هایی چون شیک و پیک 1988 ، آتش خود پرستی و رابین هود و شاهزاده دزدان 1991 در راستای همین هدف بودند که اما آنچه باعث شد فریمن در نقش منتقدان نیز بدرخشد بازی اش در نقش شوفر یک خانم پیر در فیلم رانندگی برای خانم دیزی بود که به خاطر آن برنده اسکار شد.

او با نقش یک پلیس فاسد در فیلم جانی خوش تیپ مسیر جدیدی را در بازیگری آغاز کرد. پس از به خاستگاه دیرینش نمایش بازگشت و کمتر آثار هالیوودی ظاهر شد تا اینکه سرانجام نابخشوده در سال 1992 ساخته کلینت ایستوود به پرده نقره ای بازگشت. او یک نامزدی اسکار دیگری نیز به خاطر جان بخشیدن به یک زندانی در فیلم تحسین شده در رستگاری در شاوشنگ به دست آورد . از جمله نقش های به یاد ماندنی او می توان به کارکتر پیر فیلم هفت اشاره کرد.

admin بازدید : 182 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

    رابين ويليامز روز 21 جولاي سال 1952 در شيكاگو چشم به جهان گشود. ويليامز سالهاي كودكي خود را در شيكاگو، بلوم فيلد و ميشيگان سپري كرد. پدرش رابرت مدير يك شركت سازنده اتومبيل فورد و مادرش (لوري) مدل لباس بود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 49

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب سایت وقت نمایش چیست؟
    درخواست های کاربران

    برای درخواست موسیقی متن فیلم. تریلر. بیوگرافی و گالری عکس


    >>اینجا کلیک کنید<<

    ویژه
    جدول پخش 200 فیلم نوروز 92
    و معرفی سریال های آماده شده توسط شبکه های سیماdjango-unchained-leo.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 736
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 3,974
  • بازدید سال : 37,426
  • بازدید کلی : 310,597
  • کدهای اختصاصی