loading...
سینما باکس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سری جدید تریلر درخواستی 2 209 classicman
موسیقی فیلم 10 475 sami_vito
درخواست تریلر جدید 2 212 classicman
موسیقی متن فیلم 11 358 sami_vito
درخواست تریلر 1 200 classicman
عجب 1 146 classicman
درخواست تریلر 1 206 classicman
درخواست همکاری با سینما باکس 0 208 classicman
درخواست تریلر 3 225 classicman
admin بازدید : 259 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

کریستین چارلز فیلیپ بیل، 30 ژانویهی سال1974 در شهر کوچکی از توابع ولز انگلستان متولد شد. پدر او یک مدیر موفق به نام دیوید بیل و مادرش، جنی جیمز، دلقک سیرک بود. بعد از ترک ولز، کریستین دوران کودکیش را به همراه خانوادهاش در کشورهای متعددی از جمله: پرتقال، انگلستان و ایالات متحده آمریکا سپری کرد.

 

ادامه متن و گالری عکس در ادامه مطلب

admin بازدید : 159 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

شاهرخ استخری جوان بسیار مستعد متولد سال ۵۹ که  به گفته ی خودش الف بای بازیگری رو خیلی خوب و نزد اساتید بزرگی اموخته.جوانی با انگیزه دوست داشتنی و مودب که از گفت و گو با او بسیار لذت بردیم.
او اولین بار در سریال موفق دلنوازان حسین سهیلی زاده در تابستان سال  ۸۸ که از شبکه ۳ پخش می شده به طور رسمی برای عموم شناسانده شد و…

 

ادامه متن و گالری عکس در ادامه مطلب

admin بازدید : 268 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

نیوشا ضیغمی یکی از استعدادهای نو و برتر بازیگری و از خوش چهره ترین هنرپیشگان تاریخ سینمای ایران است که از نظر شخصیتی نیز بسیار قابل اعتنا و احترام است.او در سومین تجربه بازیگری برای فیلمشوریدهموفق به دریافت عنوان کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره بین المللی فجر شده است که در همان گامهای نخست ایستادن پس از بانو هدیه تهرانی بهترین بازیگر زن فیلم سینمائی چهارشنبه سوری برای نیوشا افتخاری است و نشان از توانائی ها و دانش او دارد.

 

ادامه متن و گالری عکس در ادامه مطلب

admin بازدید : 239 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

در یک خوانواده ۴ نفری زندگی میکرد .متاهل است.بامادرش ۱۴ سال اختلاف سنی دارند. یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد.پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است.هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند.

 

ادامه متن و عکس ها در ادامه مطلب

admin بازدید : 555 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

متولد 1363
مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران.
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.

 

ادامه متن و عکس ها در ادامه مطلب

admin بازدید : 140 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

الیزابت تیلور، بازیگری که لقب «ملکه ستارگان هالیوود» را به خود اختصاص داده بود و زیبائی خیره کننده و وقایع زندگی خصوصی اش اغلب هنر کم نظیر بازیگری او را تحت الشعاع قرار می داد در سن ٧٩ سالگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان سیدار سینای شهر لس آنجلس درگذشت.

 

ادامه متن در ادامه مطلب

admin بازدید : 1010 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

آلیشیا کریستین فاستر معروف به جودی فاستر (متولد نوزدهم نوامبر 1962)، بازیگر،کارگردان وتهیه کننده ی آمریکایی است.فاستر بازیگری را در 3 سالگی با بازی در آگهی های بازرگانی آغاز کرد. اولین شخصیت مهم او در سال 1976 در نقش نوجوانی فاحشه در فیلم "راننده تاکسی" بود که او را نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن کرد.

 

ادامه متن و گالری عکس در ادامه مطلب

admin بازدید : 167 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

عزت‌الله انتظامی متولد ۱۳۰۳ تهران بازیگر پر سابقهٔ تئاتر و سینمای ایران است. فرزند وی مجید انتظامی متولد ۱۳۲۶ و آهنگساز موسیقی فیلم و مدرس موسیقی است .

پدر او که از شهر اشتهارد برای خدمت سربازی به تهران آمده بود با مادر وی که یک اشراف زاده بود آشنا می‌شود و عزت الله حاصل ازدواج این زن و شوهر می‌شود.داریوش مهرجویی کارگردان گاو ::۱۳۴۸:: استعداد انتظامی را کشف کرد و پروراند.

 



 

ادامه متن و گالری عکس در ادامه مطلب

admin بازدید : 929 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهی فقیرنشینی با نام ایکو پارک eco park که موسوم به زاقه‌های هالییود است زندگی کرد و بزرگ شد او بازیگری را در ۵ سالگی با بازی در مجموعه‌ای تلویزیونی رامپر روم آغاز کرد اما به علت رفتارش از پروژه اخراج شد و پس از آن تصمییم گرفت تا تحصیلاتش به طور جدی آغاز کند و به مدرسه John Marshall High Schoolپیوست در ابتدای دوران کارش مدیر آژانس و مدیر برنامه‌هایش به او گوش زد کردند که نامه لئوناردو بیش از حد غیر انگلیسی و خارجی است و او باید نامش را به لنی ولیامز تغییر دهد اما لئو نپذیرفت و با بازی در فیلم زندگی بچه در سال ۱۹۹۳ وارد سینما شد.

 

 


 

ادامه متن و  گالری عکس در ادامه مطلب 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب سایت وقت نمایش چیست؟
    درخواست های کاربران

    برای درخواست موسیقی متن فیلم. تریلر. بیوگرافی و گالری عکس


    >>اینجا کلیک کنید<<

    ویژه
    جدول پخش 200 فیلم نوروز 92
    و معرفی سریال های آماده شده توسط شبکه های سیماdjango-unchained-leo.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 33,676
  • بازدید کلی : 306,847
  • کدهای اختصاصی