loading...
سینما باکس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سری جدید تریلر درخواستی 2 214 classicman
موسیقی فیلم 10 487 sami_vito
درخواست تریلر جدید 2 217 classicman
موسیقی متن فیلم 11 364 sami_vito
درخواست تریلر 1 204 classicman
عجب 1 150 classicman
درخواست تریلر 1 209 classicman
درخواست همکاری با سینما باکس 0 211 classicman
درخواست تریلر 3 230 classicman
admin بازدید : 494 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

فیلم ترسناک «ماما» با بازی "جسیکا چاستین" صدرنشین این هفته جدول باکس آفیس بود. درست پس از این فیلم، «سی دقیقه پس از بامداد» فیلم دیگری با بازی این بازیگر موفق این روزهای هالیوود قرار دارد، که توسط "کاترین بیگلو" ساخته شده است.

«ماما» به کارگردانی "آندره موسکتی" ساخته شده و علاوه بر "چاستین"؛ بازیگرانی چون "نیکولای کوستر- والدو"، "مگان شارپونتیر"، "ایزابله نِلسی" و "مورگان مک گری" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان آنابل و لوکاس را نشان می دهند که در یک کشمکشی برای بزرگ کردن خواهرزاده جوانشان به سر می برند، دختری که تنها رها شده و مدت پنج سال را در جنگل می گذرانده، اما چقدر او تنها مانده؟ و چقدر این خانواده سه نفره تنها هستند؟

این فیلم که محصول یونیورسال است ، در 2647 سالن سینما اکران شده و 33 میلیون دلار بدست آورده است.


در مکان دوم جدول این هفته ، فیلم «سی دقیقه پس از بامداد» به کارگردانی "کاترین بیگلو"، کارگردان برنده اسکار قرار دارد، که فیلمش امسال نیز نامزدی اسکار را داراست. این فیلم محصول کمپانی سونی می باشد و در هفته پنجم 18.7 میلیون دلار درآمد داشته و مجموع فروش خود را به 57 میلیون دلار رسانده است.

«سی دقیقه پس از بامداد» تریلر تاریخی- درام است که تاریخچه دهه طولانی به دام انداختن سرکرده گروه القاعده، "اُسامه بن لادن" را به تصویر می کشد. رخدادهایی که بعد از حمله 11 سپتامبر و مرگ او به دست تیم 6 گروه دریایی را در ماه می 2011 نشان می دهد.

فیلمنامه «سی دقیقه پس از بامداد» را "مارک بوآل" نوشته و بازیگرانی چون "جسیکا چاستین"، "جوئل ادگارتون"، "کریس پرت"، "ردا کاتب"، "کایل چاندلر" و "سایمون آبکاریان" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

شایان ذکر است که "جسیکا چاستین" با بازی قدرتمندانه خود در این فیلم، علاوه بر کسب نامزدی در اسکار 2013، هفته گذشته جایزه بهترین بازیگر هفتادومین جوایز گلدن گلوب را بدست آورد.

در مکان سوم جدول این هفته باکس آفیس، دیگر فیلم نامزد آکادمی، «دفترچه امید بخش» با بازی تحسین برانگیز "بردلی کوپر"، "جنیفر لارونس" و "رابرت دنیرو" قرار دارد.

این فیلم که دهمین هفته اکران خود را پشت سر می گذارد، این هفته با کسب 13 میلیون دلار، توانست مجموع فروش خود را به 57 میلیون دلار ارتقاء دهد.

فیلم اکشن، درام- جنایی «دسته گانگستری» در هفته دوم اکران، در رتبه چهارم قرار گرفت. این فیلم با فروش 10.3 میلیون دلار توانست رقم فروش کلی خود را به 33.4 میلیون دلار برساند.

فیلم محصول برادران وارنر است و "روبن فلیشر" کارگردانی آن را برعهده داشته است. داستان در لس آنجلس سال 1949 اتفاق می افتد. گروهی از پلیس های مخفی در تلاش برای از بین بردن رئیس اوباش "میکی کوهن" هستند که فرار کرده و به شهر آمده است.

در این فیلم "شان پن"، "رایان گاسلینگ"، "اما استون"، "جیمز هیبرت" و "هولت مک کالانی" نقش آفرینی کرده اند.

به گزارش سینمانگار، «خانه خالی از سَکنه» عنوان فیلمی کمدی- ترسناک است به کارگردانی "مایکل تیدز" که "مارلون وایانز"، "ایسنس اتکینز" و "مارلین فورت" بازیگران آن را تشکیل می دهند.

این فیلم محصول اُپن رود فیلمز است، که در هفته دوم 9.7 میلیون دلار کسب کرده است و با مجموع فروش 31.3 میلیون دلار، در رتبه پنجم باکس آفیس قرار گرفته است.

«شهر شکسته» محصول مشترک فاکس و نیو رجنسی، این هفته راهی سینماها شد و توانست 9.5 میلیون دلار فروش داشته باشد و در رتبه ششم جای گیرد.

در یک شهر مملو از بی عدالتی، "بیلی تاگارت" پلیسی بازنشسته به دنبال انتقام و رستگاری می گردد.

فیلم تریلری جنایی- درام به کارگردانی "آلن هیوز" است. "برایان توکر" فیلمنامه آن را نوشته و "مارک والبرگ"، "راسل کرو" و "کاترین زیتاجونز" در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

«بینوایان» به کارگردانی "تام هوپر" و محصول یونیورسال، در چهارمین هفته اکران با کسب 9.25 میلیون دلار توانست در مکان هفتم جدول این هفته بایستد. این فیلم در مجموع موفق شد 131.8 میلیون دلار کسب کند.

«جانگو رها شده» ساخته جدید "کوئنتین تارانتینو" و محصول کمپانی وینستین، در هفته چهارم اکران، با کسب 9.23 میلیون دلار، مجموع فروش خود را به 139.4 میلیون دلار رساند و در مکان هشتم باکس آفیس قرار گرفت.

«جانگو رها شده» و «بینوایان» از نامزدان جوایز آکادمی امسال در بخش های مختلف هستند.

«هابیت: ماجراجویی غیرمنتظره» نام سه گانه جدید "پیتر جکسون" بعد از «ارباب حلقه ها» است که در هفته ششم اکران با فروش 7.7 میلیون دلار توانست مجموع فروش خود را به 288.7 میلیون دلار برساند و در مکان نهم جدول قرار گیرد.

به گزارش سینمانگار، در مکان دهم و آخر جدول باکس آفیس این هفته، فیلم تازه اکران شده «آخرین ایستادگی» به کارگردانی "جی وون کیم" قرار دارد. این فیلم که بازیگرانی چون "آرنولد شوارتزنیگر"، "فورست ویتاکر" و "جانی نوکسویل" در خود دارد، در شروع اکران موفق شد 7.2 میلیون دلار کسب کند.

 

مترجم: سریره طاهرافشار  


به گزارش سینمانگار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب سایت وقت نمایش چیست؟
    درخواست های کاربران

    برای درخواست موسیقی متن فیلم. تریلر. بیوگرافی و گالری عکس


    >>اینجا کلیک کنید<<

    ویژه
    جدول پخش 200 فیلم نوروز 92
    و معرفی سریال های آماده شده توسط شبکه های سیماdjango-unchained-leo.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 3,269
  • بازدید سال : 36,721
  • بازدید کلی : 309,892
  • کدهای اختصاصی