loading...
سینما باکس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سری جدید تریلر درخواستی 2 214 classicman
موسیقی فیلم 10 487 sami_vito
درخواست تریلر جدید 2 217 classicman
موسیقی متن فیلم 11 364 sami_vito
درخواست تریلر 1 204 classicman
عجب 1 150 classicman
درخواست تریلر 1 209 classicman
درخواست همکاری با سینما باکس 0 211 classicman
درخواست تریلر 3 230 classicman
admin بازدید : 198 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

تام کروز

درآمد 75 میلیون دلار

"تام کروز" بازیگر 50 ساله هالیوود با 75 میلیون دلار درآمد در صدر این فهرست قرار دارد.
او این روزها به خاطر جدایی‌اش از «کتی هلمز»،  به یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است. 
"کروز" که پنج سال پیش همزمان با ازدواج با «کتی هلمز» و شکست قسمت سوم از سری فیلمهای سینمایی «ماموریت ناممکن» به شدت دچار رکورد کاری شده بود، اکنون به نظر می‌رسد که شاید بدون "هلمز "و با فروش 700 میلیون دلاری آخرین قسمت از این فیلم، بار دیگر شانس در عرصه سینما به او روی آورده است. هر چند فیلم "راک عصرها" ی او موفقیت چندانی کسب نکرد ولی او آثار پر فروشی همچون "فراموشی" را پیش رو دارد.




لئوناردو دی‌کاپریو

درآمد 37 میلیون دلار

آخرین فیلم دی کاپریو، "جی ادگار" ، نه موفقیت مالی در پی داشت و نه درمراسم اسکار2012 کاری از پیش برد. این فیلم به کارگردانی "کلینت ایستوود" در گیشه جهانی 80 میلیون دلار بیشتر فروش نکرد و حتی نامزدی اسکار را در هیچ مقوله ای به دست نیاورد. با این وجود "دی کاپریوهنوز هم یکی از بازیگران گرانقیمت هالیوود است  که می تواند برای بازی درفیلم های بالغ و جدی حداقل یک چک 20 میلیون دلاری را دریافت کند . به نظرمی رسد فیلم جدید او تحت عنوان "گتسبی بزرگ" موفقتر باشد. «دی‌کاپریو» با 37 میلیون دلار درآمد هم‌اکنون در جایگاه دوم فهرست مجله فوربس قرار دارد.


 

آدام سندلر

درآمد 37 میلیون دلار

«آدام سندلر» بازیگر 46 ساله سینما با آنکه همواره مورد انتقاد بسیاری از منتقدان است، ولی به نظر می‌رسد که عموم مردم، او و کارهایش را خیلی دوست دارند. فیلم‌های او اغلب در گیشه با استقبال روبرو می‌‌شود، آنچنانکه فیلم «رشد کرده‌ها» با آنکه 10 جایزه گوجه گندیده از 100 گوجه گندیده سال را از آن خود کرد، ولی در گیشه فروش بسیار خوبی کرد.بازی او در فیلم " جک و جیل" علاوه بر فروش 180 میلیون دلاری ، تقریبا تمامی جوایز "تمشک طلایی "را درو کرد. «سندلر» نیز همچون «دی‌کاپریو» از می 2011 تا می 2012 درآمدی بالغ بر 37 میلیون دلار داشته است.




دواین جانسون

درآمد 36 میلیون دلار

جایگاه سوم فهرست پولدارترین‌های هالیوود در فوربس با 36 میلیون دلار دستمزد به «دواین جانسون» بازیگر فیلم "تند و خشن "تعلق دارد.بازی در فیلم "تند وخشن " موفقیت چشمگیری را برای "دوآین جانسون " در سال 2011  به همراه داشت ولی این موفقیت با حضور در فیلم " سفر به مرکز زمین" پر رنگتر شد. در آینده نزدیک قرار است ادامه فیلم سه‌بعدی «جی.آی.جو» از این بازیگر هالیوودی به نمایش درآید.

 


 

بن استیلر

درآمد 33 میلیون دلار

 

"بن استیلر" با 33 میلیون دلار دستمزد،ثروتمند ترین کمدین هالیوود است که نامش در فهرست مجله فوربس قرار گرفته است". استیلر" در «ماداگاسکار» در نقش شیر صداپیشگی کرده که فروش جهانی این انیمیشن از مرز یک میلیارد و ششصد هزار دلار نیز گذشته است.


  

 ساشا بارون کوهن

درآمد 30 میلیون دلار

ساشا بارون کوهن  بازیگر فیلم " دیکتاتور" با 30 میلیون دلار ششمین بازیگر ثروتمند مرد هالیوود است. این بازیگر به ندرت در محافل عمومی ظاهر میشود ولی حضورمتفاوت او همواره باعث تعجب همگان می شود.

 

جانی دپ

درآمد 30 میلیون دلار

 "جانی دپ "نیز همانند "کروز" این روزها به خاطر جدایی از همسرش به یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است. ولی روند جدایی او بر درآمد زایی او تاثیری نگذاشته و"دپ" با 30 میلیون دلار درآمد هفتمین بازیگر ثروتمند هالیوود محسوب می شود. "دپ"در فیلم " سایه های تاریک" موفق بوده ولی به نظر می رسد موفقیت بزرگ او با فیلم "انتقاجوی تنها" تکمیل شود. بازی در فیلم "دزدان کارائیب4" "دپ"را به عنوان ثروتمند ترین بازیگر مرد هالیوود درسال 2011 معرفی کرد.

 

ویل اسمیت 

درآمد 30 میلیون دلار

 

"ویل اسمیت "با 30 میلیون دلار ثروت رتبه هشتم فهرست فوربز را دارد. او در تابستان امسال با بازی در فیلم "مردان سیاه پوش 3" به پرده تقرهای سینما بازگشت و فروش 600 میلیون این فیلم اورا در فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد هالیوود قرار داد.

 

 

مارکر والبرگ

درآمد 27 میلیون دلار

جایگاه نهم فهرست پولدارترین‌های هالیوود در فوربس با 27 میلیون دلار دستمزد به « مارکر والبرگ » بازیگر جدی فیلم "مشت زن "تعلق دارد. موفقیت او با حضور در فیلمهای "قاچاق" و "تد" همچنان ادامه دارد.

 

 

تایلور لانتر

درآمد26/5 میلیون دلار

"تایلور لانتر" بازیگر 20 ساله نقش سرخ پوست سری فیلمهای سینمایی "گرگ و میش " با 26 میلیون و 500 هزار دلار در رتبه دهم این فهرست قرار دارد.

 

 

 رابرت پتینسون

درآمد26/5 میلیون دلار

"رابرت پتینسون" 26 ساله با 26 میلیون و500 هزار دلار در رتبه یازدهم فهرست فوربز قرار دارد. هرچند حضور او در فیلم "مرا بخاطر آور "ارتباط چندانی با مخاطب برقرار نکرد ولی بازی او در سری فیلمهای سینمایی "گرگ و میش " محبوبیت وثروت فراوانی برای او به همراه داشت.  او به تازگی فیلم "بل آمی"را روی پرده برده است.

 

 

 منبع:سینما خبر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد مطالب سایت وقت نمایش چیست؟
    درخواست های کاربران

    برای درخواست موسیقی متن فیلم. تریلر. بیوگرافی و گالری عکس


    >>اینجا کلیک کنید<<

    ویژه
    جدول پخش 200 فیلم نوروز 92
    و معرفی سریال های آماده شده توسط شبکه های سیماdjango-unchained-leo.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 3,310
  • بازدید سال : 36,762
  • بازدید کلی : 309,933
  • کدهای اختصاصی